Vacature HR Administrator

HR Administrator in Woubrugge

  • Redactie Roelofarendsveen
  • 10-01-2024

HR Administrator in Woubrugge

Interim HR Administrator

Onze opdrachtgever is een internationale toeleverancier van halffabricaten voor de ambachtelijke voedingsindustrie. Als gevolg van capaciteitstekort en ontwikkelingen binnen de Personeels- en Salarisadministratie (o.a. outsourcing payroll), is er behoefte aan tijdelijke ondersteuning aan de HR-kant.

Wat ga je doen?

In deze opdracht werk je samen met de HR Business Partner en HR Manager. Binnen de organisatie, waar ongeveer 250 collega's werkzaam zijn, krijg je de verantwoordelijkheid voor een aantal deeltaken binnen de HR-administratie, denk hierbij aan:

  • Verwerking van personeelsmutaties t.b.v. de salarisadministratie
  • Meedenken over verdere digitalisering en bijdragen aan de verdere inrichting en optimalisatie van processen in AFAS
  • Overige administratie rondom HR-zaken (denk aan ontwikkeling van medewerkers, ziekteverzuim, arbeidsvoorwaarden, enz.)
  • Het genereren van diverse rapportages
  • Het actief verstrekken van HR-informatie voor de medewerkers op het intranet of via de AFAS-app

Wat breng je mee?

Om voor deze opdracht in aanmerking te komen ben je een ervaren HR Administrator die daardoor breed inzetbaar op HR is. Verder voldoe je aan de volgende wensen:

  • Je voelt je verantwoordelijk en je bent servicegericht ingesteld
  • Je kunt snel schakelen tussen diverse HR-zaken en je werkt gestructureerd en nauwkeurig
  • Je beschikt over MBO+ niveau en je hebt 2-3 jaar ervaring in een verglijkbare rol
  • Je bent goed in plannen en organiseren en je bent van nature een integer persoon en voelt je betrokken bij je werk
  • Je kunt goed overweg met Excel en AFAS Profit

Het betreft een tijdelijke opdracht voor 24 - 32 uur per week gedurende een periode van minimaal 3 maanden waarbij er deels remote gewerkt mag worden. De opdracht is zowel op zzp-basis als middels een projectovereenkomst via PHOCUS in te vullen.


Voor meer informatie over de opdracht en/of procedure kun je contact opnemen met ) of Patricia Buitendijk ) o.v.v. opdrachtnummer O230056.

Ben jij de Interim HR Administrator die wij zoeken? Solliciteer dan vandaag nog!


Functie: hr administrator Startdatum: 09-01-2024 Ervaring: Ervaren Educatielevel: MBO Contracttype: Freelance Salaris: onbekend - onbekend Uren per week: 24 - 32 Neem dan contact op met PHOCUS via onbekend of onbekend.

Functie:hr administrator
Startdatum:18-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Freelance
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met PHOCUS Salaris via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Kaag en Braassemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaag-en-braassemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Kaag en Braassem
  2. HR Administrator PHOCUS Salaris 18-01-2024

Bekijk ook andere vacatures