Vacature Operationeel commercieel backoffice medewerker

Operationeel commercieel backoffice medewerker in Aalsmeer

In deze gevarieerde en afwisselende functie als operationeel en commercieel backoffice medewerker kun jij je handen uit de mouwen steken. Heb je affiniteit met planten en interieur, dan is dat mooi meegenomen. Ben jij ook nog eens leergierig en ondernemend? Dan ga jij je hier zeker op je plek voelen! 

Wat krijg jij?

Een fulltime baan voor 32-38 uur per week, waarvan de maandag en vrijdag verplichte werkdagen zijn. Het is eventueel ook mogelijk om 5 ochtenden te werken. Direct op contract bij de opdrachtgever. Je wordt onderdeel van een hecht team met 4 collega's, nuchtere hardwerkende mensen die jou met open armen willen ontvangen en verwelkomen. Er zijn hier tal van mogelijkheden om jezelf op de lange termijn verder te ontwikkelen, helemaal afhankelijk van jouw ambitie en leergierigheid. En verder:

  • Een goed salaris dat ligt tussen €2600,- en €3000,- bruto o.b.v. 38 uur, afhankelijk van de ervaring de je meebrengt. 
  • Een afwisselende functie, waarin je ook veel kwijt kunt van jouw ideeën.
  • Werken met een enthousiast, gemotiveerd en gezellig team van collega's.
  • Je wordt betrokken bij alle facetten van de dagelijkse gang van zaken.
  • Genoeg vakantiedagen: 25,5 op fulltime basis (38 uur) en 8% vakantiegeld. 
  • Er wordt hier zeker gedacht aan later, dus er is een goede pensioenregeling. 
  • Afhankelijk van de woon-, werkafstand een reiskostenvergoeding en je parkeert hier gratis voor de deur.
  • Werktijden: 06.30 tot 15.30 uur. 
  • Spontane gezellige borrels en uitjes.

Functieomschrijving

Wat ga je nu precies allemaal doen als operationeel commercieel backoffice medewerker?  

Afhankelijk van jouw ervaring en ambities wordt er perspectief geboden om veel facetten van de organisatie te ontdekken en in een later stadium verder te specialiseren. Hoe mooi is dat. En omdat je in een kleine organisatie zult werken, word je betrokken bij de dagelijkse gang van zaken, wat het werk enorm afwisselend maakt. 

CONCREET:

Zoals benoemd is de functie een combinatie van enerzijds operationele en anderzijds commerciële backoffice werkzaamheden:  

  • Operationeel: vooral in de ochtend in de eerste uurtjes pakt iedereen door om de orders te verwerken. Uiteindelijk ben je in dit deel van de functie verantwoordelijk voor de orderverwerking op het gebied van de voorbereidende, controlerende  en aansluitend de afrondende werkzaamheden zoals het in orde maken van de juiste documenten per klant. Het kan ook voorkomen dat je bij gelegenheid bestellingen wegbrengt naar het transportbedrijf op de bloemenveiling maar dit zit nu niet in de dagelijkse routine.
  • Commercieel backoffice: Je houdt je bezig met het assortiments- en aanbods beheer, order beheer, uitwerken van de offertes, maar ook wekelijks met kwekers communiceren over ontwikkelingen op het gebied van voorraden en vernieuwing. Indien passend zal er ook ondersteund worden bij de (dagelijkse) inkoop van planten, pottery en overig. En tot slot zal er ondersteund worden in de gloednieuwe webshop die zich richt op het cadeau segment!

De organisatie: Je gaat werken bij een hard groeiend bedrijf dat gespecialiseerd is in ontwikkeling, sourcing en verkoop van hardware (potten, manden etc.) voor kamerplanten. Het team, nu bestaande uit 4 medewerkers, werkt nauw samen met 15 vaste kwekers en werkt daardoor aan een prachtig pallet van "pot-plant" combinaties, die uiteraard herkenbaar zijn aan hun eigen signatuur. De combinaties worden zowel online (hard groeiend) als offline verkocht, waarbij het grootste deel (via exporterende groothandels) bij Europese consumenten terecht komt.

Wat breng jij mee?

Jij bent een vlotte, ondernemende en enthousiaste teamplayer die graag in een klein en hard groeiend bedrijf wil werken. Kennis van hardware (potten) en of planten is niet nodig, maar je vindt het wel leuk om hier van alles over te weten te komen. Je hebt al een paar jaar werkervaring en bent op zoek naar een nieuwe uitdaging voor de langere termijn. En verder:

  • Je bent klantgericht, communicatief vaardig, maar ook zeker sociaal en collegiaal ingesteld. 
  • Nederlands beheers je in woord & geschrift en je bent handig met de computer. Er wordt gewerkt met een eigen ERP systeem en met basiskennis van Excel kom je een heel eind. 
  • Je hebt een geldig rijbewijs. 

Kortom ben jij flexibel en bereid om je handen uit de mouwen te steken, dan kan je in deze afwisselende job op een (groen) avontuur gaan. Interessant? Solliciteer vandaag nog. 



Functie:Administratieve medewerkers, algemeen
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Antenna via aalsmeer@antennagroep.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://antennagroep.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Kaag en Braassemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaag-en-braassemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures kaag en braassem
  2. Operationeel commercieel backoffice medewerker Antenna 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures