Vacature Office Manager

Office Manager in Schiphol

TCR Group

Office Manager

The Netherlands > KES Schiphol

In het kort

Als Office Manager bij KES ben je voornamelijk bezig met kantoorwerkzaamheden, activiteiten organiseren en fungeer je ook als HR ondersteuner op het gebied van administratie en onboarding. Van screenings en offertes regelen tot aan bedrijfsuitjes en feestdagen organiseren op de werkvloer. Het is een afwisselende functie waar je met iedereen in contact staat, zowel op de werkplaats als op kantoor.


KES verzorgt op Schiphol het onderhoud van materieel dat wordt gebruikt tijdens de afhandeling van een toestel aan de grond. Recent zijn we overgenomen door TCR, waarin je op dit moment als Office Manager ook bezig zal zijn met de rebranding. Neem jij graag de touwtjes in handen en woon je in de buurt van Amsterdam/Schiphol? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

Je verzorgt het proces van de start van nieuwe medewerkers en stelt alle betrokken collega's op de hoogte.

  • Je vraagt de benodigde screenings aan;

  • Je stelt contracten op en biedt deze ter ondertekening aan;

  • Je houdt diploma's, certificeringen en toegangspassen van werknemers bij;

  • Je bent in de lead voor het organiseren van activiteiten. Denk aan feestdagen, verjaardagen, familiedagen en bedrijfsbezoeken;

  • Je regelt presentjes voor jubilea, verjaardagen en feestdagen;

  • Je regelt toegangspassen voor bezoek;

  • Je verricht benodigde administratieve handelingen van in-, door- en uitstroom;

  • Je bent bezig met het zelfstandig opstellen en up to date houden van handleidingen en instructies, zoals het handboek.

Jouw profiel

Jouw hart gaat sneller kloppen van administratieve processen en je wordt er gelukkig van als alles soepel en zonder fouten wordt verwerkt. Met een klantgerichte en representatieve houding zorg jij dat je als aanspreekpunt een goede indruk maakt. Je vindt het leuk om met verschillende mensen uit de organisatie samen te werken. Je staat hierbij stevig in je schoenen en je weet afdelingen te overtuigen met jouw ideeën.

Verder heb je:

  • MBO/HBO werk en denkniveau.

  • Ervaring richting office management en/of HR ondersteuning.

  • Kennis van het Office pakket.

  • Beschikbaarheid van 24 uur per week.

  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij?

Als Office Manager bij KES kom je te werken in verschillende lagen binnen de organisatie waar geen één dag hetzelfde is. Je komt terecht op de HR afdeling waar je nauw samenwerkt met de HR manager en HR adviseur. Het is een openhartig en gezellig team waarin je altijd samen op zoek gaat naar hoe het beter en efficiënter kan. Hierin krijg je ook de ruimte voor eigen inbreng: heb jij een goed idee? Grote kans dat je die het volgende moment mag uitwerken! We hebben een goed arbeidsvoorwaardenpakket volgens de CAO voor het Motorvoertuigen en Tweewielerbedrijf. Hierin bieden wij naast een leuke werkomgeving ook 37 vakantiedagen.

Waar kom je terecht?

Bij KES werken wij met het zogeheten Ground Support Equipment (GSE). Dit is een verzamelnaam die gebruikt wordt voor al het technisch rijdend materiaal dat rondom vliegtuigen wordt gebruikt. KES maakt deel uit van de internationale organisatie TCR Group. Als marktleider in GSE-onderhoud, reparatie en optimalisatie streven we ernaar om de operationele efficiëntie van luchtvaartmaatschappijen over de hele wereld te verbeteren. Daarnaast innoveert KES voortdurend en zijn we als partner nauw betrokken bij de verduurzaming van het platform op Schiphol.

Kom je sleutelen aan innovatie?

Wacht dan niet langer en stuur ons je CV en je motivatiebrief. Je sollicitatieprocedure bestaat uit twee gesprekken.


Diverse veiligheidsonderzoeken en trainingen maken onderdeel uit van de selectieprocedure, waaronder:


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.


Address

Pakhuisstraat 1
Schiphol
1118 DK


TCR International HQ

Vliegveld 109
B-1820 Steenokkerzeel

www.tcr-group.com
Tel : +32 2 752 86 20

KES B.V.

Pakhuisstraat 2,
1118 DJ Schiphol



Functie:office manager
Startdatum:30-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Trailer Construction & Repairing Nederland (TCR) via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Kaag en Braassemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaag-en-braassemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures kaag en braassem
  2. Office Manager Trailer Construction & Repairing Nederland (TCR) 30-05-2024

Bekijk ook andere vacatures