Vacature HR medewerker

HR medewerker in Roelofarendsveen

Bedrijfsomschrijving

Je gaat aan de slag bij een ambitieuze organisatie in de Randstad. Ze bestaan inmiddels 102 jaar en zij vallen onder diverse bouw gerelateerde bedrijfsonderdelen. Denk hierbij aan keukens, wooninrichting, hout, ijzerwaren en bouwmaterialen. Een professioneel familiebedrijf wat nog elke dag groeit. Leuk om te weten, sinds 2021 zijn zij Hofleverancier!

Ze hebben meerdere vestigingen, deze vind je in Aalsmeer, Wormerveer en Roelofarendsveen. Ook al zijn ze zo gegroeid met maar liefst 190 medewerkers, de warme en betrouwbare sfeer hangt er nog steeds. Er heerst een open cultuur met korte lijnen, waar de verbinding wordt gezocht op alle schalen binnen de organisatie. Hun kernwaarden zijn dan ook duurzaam, ondernemend én betrouwbaar.

Jouw standplaats Roelofarendsveen is goed te bereiken vanuit Leiden, Haarlem en Sassenheim met de bus of auto.

Functieomschrijving

Als HR medewerker ga jij aan de slag bij gepassioneerd bedrijf. Jij bent namelijk op zoek naar een bedrijf waar gevoel voor de mens en organisatie bij elkaar komt. Elke dag is anders, maar dat is voor jou geen probleem. Je bent iemand die organisatorisch sterk is, je hebt oog voor details, maar het belangrijkste is dat collega’s worden voorzien van de juiste informatie op het gebied van HR.

Jouw taken bestaan uit de volgende werkzaamheden:

  • Je zorgt voor de afwikkeling van de HR administratie, de arbeidsovereenkomsten en onderliggende documenten;
  • Je zorgt voor de ziekteverzuimadministratie en monitort dit;
  • Je houdt je bezig met de salarisadministratie in de afwezigheid van de salarisadministrateur;
  • Je houdt je bezig met de inschrijvingen intern voor externe opleidingen.

Zowel operationeel als organisatorisch ben jij actief. Je ondersteunt de HR-manager bij het opstellen van de vacatures of het inplannen van sollicitatiegesprekken. Maar ook werk je graag mee aan het HR-beleid en bewaak jij de HR-procedures. Het is een veelzijdige functie en ondanks het beheren van hun eigen Academy, kun jij óók gebruik maken van de cursussen om jezelf te ontwikkelen.

Dit betreft een parttime functie voor minimaal 24 uur per week, maar 32 uur is ook bespreekbaar.

Functie-eisen

‘Je bent iemand die ondernemend, actief en stressbestendig is’.

  • Afgeronde HR opleiding óf ervaring in de HR;
  • Bekend met salarisadministratie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
Arbeidsvoorwaarden

Ondanks de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, is werkplezier het allerbelangrijkste!

  • Salaris afhankelijk van kennis en ervaring, tussen de €2.800 en €3.500 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • Pensioenregeling;
  • Decemberuitkering;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Direct op contract bij de opdrachtgever;
  • Laptop van de zaak;
  • Jaarlijks personeelsfeest, een kerstpakket én leuke attenties rondom Pasen en Sinterklaas.

Is dit een bedrijf wat goed bij jou zou passen? Wacht niet en reageer nu! Blauwe knop of bel gewoon naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Wij helpen je graag verder!



Functie:medewerker servicedesk hr
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 3500
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Kaag en Braassemkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaag-en-braassemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Kaag en Braassem
  2. HR medewerker Olympia 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures