Lever jij met jouw financieel, administratieve expertise een bijdrage aan onze vooruitstrevende organisatie?
Wat doe je als administratieve gids bij Guidon Groep?
Ken je de uitspraak uit de coronaperiode nog? "We sturen terwijl we in de achteruitkijkspiegel kijken". Jij voorkomt dat door ervoor te zorgen dat onze klanten altijd up-to-date informatie hebben waarop zij kunnen sturen. Met een door jou goed bijgewerkte administratie en de benodigde dashboards weten ze altijd hoe hard ze gaan en of ze uit de bocht vliegen. Waarvoor wij ze uiteraard behoeden.
Dit vind je leuk om te doen!
✔ Dagelijks werken aan de (geautomatiseerde) administratie van onze klanten (Exact en Basecone);
✔ Het toezien op een continue bijgewerkte administratie;
✔ Nauw samenwerken met de specialisten op gebied van fiscaal en accountancy om samen onze klanten te kunnen adviseren;
✔ Btw-aangiften opstellen;
✔ Het regelmatig contact hebben met de klant.
Hier herken je jezelf in
✔ Je hebt een MBO-opleiding afgerond in een financieel-administratieve richting (bijvoorbeeld bedrijfsadministratie);
✔ Je bent helemaal thuis in het verzorgen van administraties;
✔ Jouw dag is geslaagd als de administraties van klanten op orde zijn;
✔ Je gaat helemaal op in het leren van nieuwe dingen zoals het werken met nieuwe (features in de) software;
✔ Je bent een teamplayer met een zelfstandige houding, je kunt verantwoordelijkheid dragen en hebt de motivatie om jezelf te blijven ontwikkelen;
✔ Je houdt ervan om jezelf continue weer verder te ontwikkelen.
Dit zoek jij verder in een baan
Een marktconform salaris;
Vakantiegeld;
29 vakantiedagen;
Premievrije pensioenregeling;
Vernieuwende mobiliteitsregeling, we denken aan je portemonnee;
Uitdagend werk met tastbare impact binnen onze organisatie;
Een gedreven team dat klaarstaat om bij te dragen aan jouw ontwikkeling;
Ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën;
Informele werksfeer waarin je jezelf kunt zijn;
Mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken;
Dagelijkse groei via onze Guidon Academy;
Leuke activiteiten met collega's, variërend van padellen tot personeelsweekenden weg, wintersport en de vrijdagmiddagborrel.
Lijkt dit je wat?
Spreekt deze vacature je aan? Neem contact met ons op!
Je bereikt ons via of een e-mail naar .
Vul je hieronder je gegevens in, dan nemen wij contact met jou op.
Contact
Functie: | administratieve gids |
Startdatum: | 27-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Guidon Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Kaag en Braassemkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de kaag-en-braassemkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Kaag en Braassem via kaagenbraassemkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op kaagenbraassemkrant.nl.
© kaagenbraassemkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.